Privacy

Voor meer informatie over hoe wij omgaan met je persoonlijke gegevens, kun je hier het privacystatement downloaden.

Kwaliteit

Praktijk voor Psychologie Vreede is opgenomen in het Kwaliteitsregister van het ZorgInstituut Nederland. Hiermee ben je verzekerd van psychologische ondersteuning van goede kwaliteit. Het kwaliteitsstatuut, met bijvoorbeeld informatie over wat te doen wanneer je (acuut) hulp nodig hebt, de manier waarop wij onze kwaliteit van zorg monitoren en de verschillende onderdelen van een behandeling, vind je hier.

Om te kunnen meten in hoeverre je klachten zijn afgenomen, wordt er een vragenlijst (OQ-45) voorafgaand en na afloop van de therapie afgenomen. Ook wordt je tevredenheid gemeten met de CQ-index. Dit zijn digitale vragenlijsten die je per mail worden toegestuurd. Cliënten waarderen de praktijk gemiddeld met een 8,8. Ze voelen zich respectvol bejegend (score 9,8), vinden dat ze kunnen meebeslissen over de behandeling (8,8) en vinden deze goed uitgevoerd (8,8). Deze scores zijn het gemiddelde van alle cliënten die de lijst hebben ingevuld in 2019.

Ik nodig je daarnaast van harte uit om je ervaring te delen via Zorgkaart Nederland (beoordeling momenteel 9,4)

De praktijk is ook in 2020 drager van het keurmerk Basis GGZ

Niet tevreden?

Mocht je tegen een probleem aanlopen in de behandeling, dan bespreek ik dat graag met je in een persoonlijk gesprek of per telefoon. Mocht na dit gesprek je probleem niet opgelost zijn, dan kun je een officiële klacht indienen of een geschil melden bij de LVVP-klachtenfunctionaris van Klacht&Company. Deze is bereikbaar per mail via LVVP@klachtencompany.nl, per telefoon via (088) 234 16 06 of per aangetekende post via postbus 3106, 2601 DC Delft. Bij voorkeur stuur je je klacht via het klachtenformulier per mail aan Klacht&Company.
Meer informatie over het indienen van een officiële klacht bij de beroepsvereniging kun je lezen via deze link.